- Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Bilimleri Dergisi
- Volume:11 Issue:11
- VİDEO OYUNLARININ ERGENLERİN DENETÎM ODAKLARI, ÖZ - KAVRAMLARI VE SERBEST ZAMAN DEĞERLENDİRME ETKİNL...
VİDEO OYUNLARININ ERGENLERİN DENETÎM ODAKLARI, ÖZ - KAVRAMLARI VE SERBEST ZAMAN DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Authors : Melda ALANTAR
Pages : 1-10
View : 7 | Download : 8
Publication Date : 2013-10-30
Article Type : Research Paper
Abstract :Bilgisayar teknolojisinin ürünü olan video oyunları geniş bir kitlenin ilgisini çekmektedir. Uzmanlar video oyunlarının yaygın ilgi görmelerini oyuncunun katılımını sağlayacak şekilde esnek olmaları, yarışmak, mücadele etmek ve risk almak için uygun ortam yaratmaları, belirgin hedef ve görsel-işitsel efektler içermeleri gibi etmenlerle açıklamaktadırlar.Keywords :